Kunstikoolide lõputööde näitus

Praegusel kevadisel ajal kui kunstikoolides lõputööde kaitsmised käimas on paras aeg mõelda parimate tööde laiemale publikule näitamisele. Palume koolidel üle vaadata viimase kolme aasta tööd ja näituse valik meile edastada.
 

Näitus toimub 10. – 28. oktoobril 2022 Kullo Lastegaleriis (Kuninga 6, Tallinn)

Näituse ettevalmistamiseks, palume teil üle vaadata viimase kolme aasta lõputööd ja teha oma valik. Pildistage oma tööd ja lisage kindlasti juurde järgmised andmed:

  1. kontaktid (kellega edaspidi kontakteeruda): nimi, e-posti aadress, tel nr; (ühest koolist laekuvad tööd koondage palun ühe kontakti alla)

  2. töö mõõdud (kõrgus, laius; ruumilistel töödel kolm mõõdet);

  3. töö eksponeerimise tehniline kirjeldus (kuidas vormistatud, millises raamis, kas klaasitud, riputusaasad, -kruvid; ruumilistel töödel materjal jne);

  4. töö autor, vanus;

  5. töö pealkiri, tehnika;

  6. kool, juhendaja.

Fotod väljavalitud töödest koos vajalike andmetega saatke palun hiljemalt 15. juuniks 2022 e-posti aadressile ekkl.konkurss@gmail.com

 

Kuna näitusepind on piiratud, teevad näituse kuraatorid esitatud töödest valiku ning annavad sellest töid saatnud koolidele teada esitatud kontaktandmetel hiljemalt 20. septembriks.

Näituseks väljavalitud tööd transpordib kohale ja näituse lõppedes tagasi iga kool ise. 

 

Ootame elavat osavõttu!

konkursi MIS MÕTTES tulemused on selgunud

Rõõm on teatada, et õppeülesannete konkursi MIS MÕTTES tulemused on selgunud:   1.   Avely Jaave, Gudrun Koppel – Rokkiv barokk (Kohila Kunstide Kool) 2.   Triinu

Saatke töid Lõputööde näitusele!

Meie kunstikoolides valmib igal aastal mitmeid suurepäraseid lõputöid. Kaks aastat tagasi kutsus Eesti Kunstikoolide Liit parimaid lõputöid üleriigilisel ühisnäitusel eksponeerima. Ka sel aastal on võimalus

Küsisime Marikalt, et mis ta arvab

Meie armas Marika Aedviir – Haapsalu Kunstikooli direktor, Eesti Kunstikoolide juhatuse liige ja hea sõber, asub peagi vastu uutele väljakutsetele. Saime veel enne näpust kinni,