Õppeülesannete konkursi MIS? MIKS? KUS? KES? KAS? OHOHHH! tulemused on selgunud

Õppeülesannete konkursi MIS? MIKS? KUS? KES? KAS? OHOHHH! tulemused on selgunud. Konkursile laekus 29 tööd 21 autorilt. Viieliikmeline žürii koosseisus Anneli Porri, Reimo Võsa-Tangsoo, Maarin Ektermann, Triinu Jürves, Holger Loodus tutvus anonüümsete töödega ning tõi välja oma eelistused.
 
Tunnustatud tööd ja autorid:
 
1. Kea Pelapson Lihula Muusika- ja Kunstikoolist
 
2. Aide Leit-Leppmets Haapsalu Kunstikoolist
 
3. Tiina Suumann Võru Kunstikoolist, Võru Kesklinna Koolist
 
4. – 10. Annika Tonts 
4. – 10. Kea Pelapson Lihula Muusika- ja Kunstikoolist
4. – 10. Anne Aaspõllu Märjamaa Muusika- ja Kunstikoolist  
4. – 10. Maret Kuura
4. – 10. Angela Soop
4. – 10. Külliki Tõnisson Vanalinna Hariduskolleegiumist
4. – 10. Keiu Kuresaar
 
Äramärgitud tööd:
Margit Mald Haapsalu Kunstikool, Ridala osakonnast
Monika Vaher Paikuse Koolist
Kristel Pajos Pärnu Kunstide Koolist 
Margit Mikk Kose Huvikoolist 
Aide Leit-Leppmets Haapsalu Kunstikoolist  
 
10. septembril 2021 toimub Märjamaa Rahvamajas õppeülesannete seminar. Seminaril tutvustavad autorid välja valitud töid ja žürii esindaja räägib lähemalt žürii tööst. Räägime ja unistame Veneetsia biennaalist. Reisivõimaluste normaliseerudes tahame unistused koos tunnustatutega ka ellu viia.
 
Aitäh kõigile osavõtjatele ja õnnesoovid žürii poolt valitutele!
 

Keskkonnakuu meemikonkursi tulemused on selgunud

Aprill oli keskkonnakuu ning Eesti Kunstikoolide Liit tähistas keskkonnakuud muuhulgas ka õpilaste keskkonnateemalise meemikonkursiga. Kokku laekus konkursile 99 tööd, millede hulgast valis kolmeliikmeline žürii oma

Kunstikompott 2022

Kunstikompott on 3.- 5. juunil Viljandis toimuv üle-Eestiline 15-26-aastastele noortele suunatud kunstisündmus, mille jooksul toimuvad kunstnike poolt juhendatavad töötoad.   Sel aastal on kavas performance’i, vabatantsu,

Kaasaaegse kunsti neljas kohtumine

Eile, 29.04, said õpetajad jälle Lihulas kokku ja veetsid pika päeva installatsiooni kunsti käsitledes. Praktilise ülesande, installatiivse sekkumise, viisime läbi Tapamaja Galeriis.   Taaskord oli